Jótállási idő

Az eladott sportszerekre a gyártók által meghatározott vagy a "72/2005. (IV. 21.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállás" szerinti vállalunk garanciát.

Mikortól kezdődik a jótállási idő?
A vevő részére történő termék értékesítés napjával kezdődik.

Mit kell megőriznem, hogy későbbiekben érvényesíteni tudjam jótállást?
A vásárolt termékhez mellékelt jótállási jeggyel vagy az eredeti számlával érvényesítheted, ezért kérjük ezeket gondosan őrizd meg.

Mi a teendő hibás termék esetén?
Hozd vissza üzletünkbe (1046 Budapest, Árpád út 45.) a hibás terméket és annak tartozékait, valamint a jótállási jegyet vagy a vásárlást igazoló bizonylatot (számlát).

Hogyan zajlik a javítási folyamat?
A hibajelenség pontos leírása alapján továbbítjuk a terméket a magyarországi forgalmazója felé. Minden esetben a forgalmazó dönt a termék javításáról illetve annak cseréjéről.

Törekszünk arra, hogy a hiba jellegétől függően a javítást 15 naptári napon belül elvégezzék. Amennyiben megtörtént a termék javítása vagy cseréje a leadott telefonszámon értesítünk.

A hiba észlelésétől kezdve a leadásig a terméket használni nem szabad. A hibás termék tovább történő használata miatt bekövetkezett károkért cégünk nem vállal felelősséget.

A jótállási jog elvesztésével jár:
- nem rendeltetésszerű használat
- rongálás
- erőszakos külső behatás
- házilagos javítás

Amennyiben garanciális vitára kerül sor az eldöntő vizsgálat díjköteles, melynek költsége a fogyasztót terheli.